Cviky na doma bez použití závaží

Je třeba udržet se ve formě iv případě, že nemáte čas jít do posilovny, nebo nemáte doma žádné činky a závaží. Představíme Vám pár jednoduchých cviků, které zvládnete bez použití jakýchkoliv přístrojů. Jsou efektivní a účinné jak pro muže, tak pro ženy.

Výpady

Postavte se vzpřímeně s nohama na šířku těla. Jednou nohou udělejte velký krok vzad a koleno přitlačte na zem tak, že ho zadržíte těsně nad zemí. Dbejte na to, aby vám přední (levé) koleno „nepředběhlo“ přední špičku. Těžiště těla by mělo být ve středu a váha rovnoměrně rozložena mezi obě nohy. Přeskočte na opačnou nohu a tentokrát zadržíte těsně nad zemí levé koleno. Při přeskoku zatáhněte břicho. Více info na https://fityou.cz/cviky/vypady/

Kliky

Složte trup směrem k podlaze, dokud lokty nevytvoří úhel 90 stupňů. Udržujte lokty blízko těla, aby se vytvořil větší odpor. Neustále se dívejte na podlahu. Pokuste se nasměrovat nos dopředu. Udržujte své tělo na desce – nesklopte boky. Zhluboka se nadechněte a zároveň spusťte tělo.

Vaše úroveň blízkosti k podlaze se bude lišit v závislosti na vaší síly a typu těla. Je však dobré se pokusit nechat hrudník nohu z podlahy dříve, než vstanete.

Tip: podívejte si cviky a triky na zvětšení penisu na erektus.eu

Když se snažíte posouvat podlahu, znovu se zvedněte. Při tlačení uvolněte vzduch. Síla tlaku bude vycházet z ramen a hrudníku. Tricepsy (svaly za paží) se také stahují, ale nejsou to postiženy hlavní svalové skupiny. Nenechte se v pokušení používat zadek nebo žaludek. Pokračujte v tlačení, dokud se vaše ruce téměř úplně natáhnou.

Opakujte proces vstávání a spouštění těla stabilním tempem. Každý pár se počítá jako flexe. Udělejte to, dokud nedokončíte svoji posloupnost nebo nedosáhnete limit.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *